Information vedr. leje

Udlejning

Forsamlingshuset lejes ved at kontakte værten på tlf. 4020 0118 eller på e-mail forsamlingshuset@godthaab9230.dk.

Er huset ledigt?

Se her om huset er ledigt på den dato, du har brug for – klik HER. Vær opmærksom på at vi ikke lejer ud til ungdomsfester, ungdomsskoler og efterskoler. Udlejning sker kun til lejere over 25 år, og man har i lejeperiode det fulde ansvar for skader og uheld i og omkring huset.

Hvor meget plads er der?

Store sal er på 120m2 + scene (maks. 90 pers.)
Den lille sal er på 90m² (maks. 58 pers.)
Scene med fortæppe og garderobe
Forgang med garderobe samt herre-, dame- og handicaptoilet.
Lille træterrasse med front mod Ridemandsmøllesøen.
Forplads med fine adgangsmuligheder og plads til aktiviteter f.eks. grill, bålfade etc.

Fremvisning af huset

Der er åbent Forsamlingshus den første mandag i hver måned fra kl. 17.30-18.30, hvor man uden aftale kan dukke op og få en snak og se huset. Andre fremvisninger sker efter aftale med værten.

Betaling

Når du har aftalt leje af huset fremsendes pr. e-mail en bekræftelse og et kontonummer til indbetaling af depositum og leje.

Problemer under udlejning?

Kontakt værten hurtigst muligt på tlf. 4020 0118.

Bisættelser

Ved bisættelser kan huset lejes til lille sals pris på hverdage i dagtimerne og weekender fra kl. 10.00, hvis huset er ledigt. Ret til prisændringer forbeholdes.
Parkering og bus
Der er fine parkeringsmuligheder direkte ved Godthåb Forsamlingshus, og NT har et busstoppested ved huset.

Info og huskeliste

Hvad er der i køkkenet?
Køkkenet indeholder gaskomfur med 6 blus, stor varmluft ovn, 1 industri-opvaskemaskiner, stor industri kaffe/temaskine til 2x5 liter, 1 industri-køleskab, lille skabsfryser, kummefryser i kælderen under scenen. I den store sal er der desuden et flaske/vin køleskab.

Service
Der er service til 146 personer. Til brug i køkkenet anbefales det, at man medbringer skarpe køkkenknive og evt. specielt køkken¬udstyr.

Borde og stole
Der er 12 styks firkantede borde (længde 245 cm) og 2 borde (længde 180 cm) med mål og 10 runde borde med en diameter 152 cm. Stole 147 styks grå med polstrede sæder og plastryg og blanke stålben.

Medbring selv
Karklude, gulvklude, viskestykker, køkkenrulle og affaldssække.
Gratis
Der er mulighed for gratis at benytte husets lille lager af forskellige interiørting såsom høje lysestager, vaser og flag.

Gas
Der forefindes en reserve gasflaske udenfor ved de andre gasflasker.

Affald
Sådan skal du håndtere affaldet. Pas på det kan koste ekstra ikke at sortere korrekt! – Læs hvordan du gør på Aalborg Forsynings hjemmeside KLIK HER

Husk at informere køkkenpersonale og andre, der er involveret i oprydning og aflevering af huset.

• Køkkenaffald kommes i renovationscontaineren.
• Glas skal i flaskecontainer
• Der må ikke forefindes skrald uden for containerne.
• Overstiger omfanget af skrald husets kapacitet, påhviler det lejer selv at bortskaffe dette.


Affaldssortering
Overholdes ovenstående ikke eller hældes skraldet i stedet i forkert containertype afkræves lejer et gebyr på 350 kr. for det arbejde Forsamlingshuset har med at ordne affaldsproblemet, så man ikke risikerer, at Renovationsselskabet i sidste ende nægter Forsamlingshuset at have disse affaldscontainere til rådighed for lejere.
Så vis hensyn og hjælp os med at sikre, at lejere også i fremtiden kan komme af med festens affald i stedet for at skulle tage affaldet med hjem!

Kast ikke med..
Ris, kanel, peber og glimmer eller andet ”nips” må ikke kastes inden døre eller på flisebelagte arealer m.v.

Flag
Flaget kan hejses kl. 8, men først ½ time efter solopgang og tages ned ved solnedgang, dog senest kl. 20. Respekter de danske flagregler.
Handicapvenligt
Kørestolsbrugere har fra begge sale adgang til handicaptoilet.

Brandslukningsudstyr og flugtvejsplan
Er kun til brandbekæmpelse. evt. brug rapporteres til værten.
Ved opstilling af borde skal brandkravene respekteres, herunder specielt friholdelse af flugtveje. Se flugtvejsplan ved indgang til store sal.
Borde og stole
Vi giver jævnligt borde og stole grundrengøring, men hjælp os ved ALDRIG at stå på borde og stole.

Musik
Musik samt overdreven støj foran huset dæmpes/stoppes i henhold til politivedtægten senest kl. 02.00. Ikke kun fordi politivedtægten siger det, men også for at vise hensyn til de tætte naboer til Forsamlingshuset.
Parkering
Udenfor og i tæt nærhed er der fint med parkeringsmuligheder, men parkér venligst kun på indrettede P-pladser.

Prisliste

Lokaleleje er med køkken, dets køkkenmaskiner, -udstyr og service
Lillesal
Begge sale
Pris for udlejning af huset. Lille sal kan ikke lejes alene fredag og lørdag
1.500
2.500
Pris for udlejning af huset for medlemmer af Godthaab Borgerforening
(medlemskab skal være min. 6 måneder på reservationsdagen.)
Lille sal kan ikke lejes alene fredag og lørdag.
1.200
2.000
Obligatorisk rengøring foretages altid af forsamlingshuset
1.100
1.100
Ekstra rengøring. Hvis ekstra rengøring er nødvendig efter udlejning, opkræves lejer en afgift på 350 kr. per påbegyndt time. Det gælder ude og inde og ved manglende overholdelse af affaldsregler
Depositum refunderes ikke ved afbestilling
1.000
Ungdomsfester (dvs. overvejende gæster under 25 år)
OBS! Vi udlejer kun for medlemmer af Borgerforeningen og udelukkende for personer bosiddende i Godthåb by.
3.200
Ungdomsfester (dvs. overvejende gæster under 25 år)
Depositum for ungdomsfester refunderes ikke ved afbestilling
5.000
Ønsker man at sikre sig retten til at disponere over lokalerne dagen før/efter til f.eks. borddækning/oprydning betales ekstra pr. dag
500
Hygiejne gebyr
150

Prisliste er gældende fra juli 2021. For ødelagte dispensere er prisen 750 kr. for sæbedispenser, 1500 kr. for papirdispenser og 800 kr. for toiletpapirdispenser.

Afbestilling

Ved afbestilling mindre end 60/30 dage fra lejedato medfører opkrævning af henholdsvis 50/100 procent af lokalelejen, hvis det ikke lykkes at leje ud til anden side.

Hvornår kan vi komme ind?

Lejemålet gælder fra kl. 10 på lejedagen til kl. 7 den efterfølgende dag.

Tidlig reservation

Ved reservering af huset lang tid i forvejen, vil det være til den pris som er gældende for det år huset ønskes anvendt.

Erstatning ødelagte ting

Erstatning for ødelagt service, inventar eller for forkert sorteret eller for meget affald mv. Afregning sker i henhold til særskilt prisliste og aftaler ved leverandører.

Oversigt over udstyr

Klik på de forskellige beskrivelser for at se billeder af det.
Lokaler:

Store sal:
120m2 + scene (950x1225)
maks. 90 pers.
Lille Sal: 
90m² (588x1300)
maks. 58 pers.

Inventar:
Borde:
10x Rundbord 152cm Ø
1x Firkantet bord 125x80cm
1x firkantet bord 125 x 80cm
2x Små firkantet borde 155x75cm
12x Store firkantet borde 245x75cm
20 grå laminatborde længde 125x80cm

Stole:
147x Stole
Køkken:
Service til 146 personer.
Porcelæn:
Middagstallerken 27cm
Frokosttallerken 21cm
Dybtallerken 24cm
Desserttallerken 17cm
Kaffekop 6cm
Kaffekrus 9cm

Glas:
Store rødvinsglas 21cm
Små rødvinsglas 18cm
Store hvidvinsglas 14cm
Små hvidvinsglas 12cm
Likørglas 9cm
Cognacglas 9cm
Portvinsglas 10cm
Vandglas 10cm
Vandkaraffel 20cm + Vandkande
Isassiet H 7½ cm x B 10½ cm
Velkomstglas 17cm
Ølglas 15cm
Snapsglas 8cm
Interiør:

Bordpynt:
8x 5. armet sort lysestager 50cm
10x 3. armet sølv lysestager 40cm
14x Enkelt sort lysestager
1x Enkelt glas lysestage
20x Røde åkande lysestager
4x Store røgfarvet lysestager 32cm
12x Små røgfarvet lysestager 26cm
8x Glas stager 28cm

18x Blomster sølv vaser 32cm
50x Blomster glas vaser 18cm
22x Blomster skjuler 20cm
13x Blomster skjuler 9cm

8x Store runde spejle 50cm ø
7x Små runde spejle 20cm
8x Firkantede spejle 20x20cm

Ekstra:
Flaskekøler
Bar

Når lejemålet er slut

Huset forlades senest kl. 07.00 (af hensyn til rengøring).

Lokalerne: Borde og stole rengøres og stilles tilbage til udgangsopstillingen (se ophængte plan) eller ifølge aftale med værten.

Gulve i køkken, sale, gangarealer og toiletter ryddes op og skal fejes grundigt og rulleborde aftørres. Om nødvendigt vaskes gulve i områder, der er særligt våde, fedtede og klistrede.

Alt benyttet porcelæn og køkkenudstyr skal være vasket op, vaske og køkkenborde rengjorte og alle elektriske enheder og komfur slukket og rengjort. Og køleskabe og fryser efterlades med åben låge (dog ikke det store køleskab i køkkenet). Er der gået service i stykker stilles det på køkkenbordet.

Udendørs område: Oprydning omkring huset af glasskår, flasker, dåser, ris, cigaretskodder, m.v.

Billeder fra tidligere fester

Sankt Hans 2019
This is a block of text. Double-click this text to edit it.
Sommerfest 2020
This is a block of text. Double-click this text to edit it.
Festnavn
This is a block of text. Double-click this text to edit it.
Se alle billeder

Borgerforeningens Kontaktpersoner

Formand

Trine Jordan Vind Andersen
formand@godthaab9230.dk
+45 4037 9019

Næstformand

Susanne Kabel
naestformand@godthaab9230.dk
+45 5122 5574

Kasserer

Anne Mette Kjærsgaard
kasserer@godthaab9230.dk
+45 4051 0691

Kontakt

Har du spørgsmål eller brug for hjælp med booking, kommende arrangementer eller andet? Kontakt os!

Læs vores vedtægter her

forsamlingshuset@godthaab9230.dk
+45 4020 0118
Tostrupvej 6, Godthaab,
9230 Svenstrup
phone-handsetmap-marker